Woahhh.

Posted by Ched

yuhuu..

Dah ramai rupanya follower aku.. 2 ari ja dah tmbh 40 org.
ni semua gara-gara rajin blogwalking la neh. Kalau hari-hari
mcm ni tak lama lg sama pangkat la ngan hanis zalikha tu..muahaha!

                     


Satu lg, smlm visitor dlm blog aku x sampai seratus pon, skrg dah masuk
300 dah pon. Ni sebab aku post dkt fb aku la pasal blog aku. hehe..
Actually saja ja pon nk mencapub sket promote blog.
Fren dkt fb skrg neh total 3219. memang aku kaki add pon,
pantang nmpk suggestion kt tepi wall tu. nasib la sapa yg kena..
haha. one more thing, bukannya best pon blog aku neh, just a simple diary
and some informations dat i like to share with.

As example, my previous post tu la.
Antara Aku dan Lina.. best kot sbnarnya dpt share crita mcm tu.. rmai ja
yg truja baca then sedikit frust di akhir rancangan.. hehhee..
nanti nak update lg la crita2 mcm ni.. weee~ :)

Blog ni pon aku nmpk mcm usang sket, byk yg nk kena modify
tak pon tukar ja layout baru.. tgk la nnt mcmna.. aku taknak bg komitmen
sgt dkt blog ni. huhuhu... lgpon, exam final tgl lg sebulan ja lg.
study huru-hara lg.. byk lg yg nk kena top up ilmu didada.. asyik
online ja sepanjang masa. mmg x dpt la nk score sem ni.

Satu lg, aku da join Exco Penginapan dan Kolej Kediaman MPMUM
n pegang jawatan ketua publisiti. besar jgk rasanya jawatan ni, tp
sbnrnya aku bukan nk stay kolej pon. aku masuk ni pon sbb ada
org ats pgl aku n ajak aku masuk. demi x mau mngecewakan,aku pon masuk
la.. tp kan, best jgk... skrg ni rmai bwh aku suma geng2 satu kepala. baru
bleh huha huha! hehehe...


|

Share  
This entry was posted on Saturday, March 26, 2011 at 4:06 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comments

xpe... usang tapi penuh dgn ilmu dan experience..

March 27, 2011 at 2:07 AM

tak penuh lagi la cik azie..
byk lg empty space ni..:)

March 27, 2011 at 2:12 AM

Post a Comment