Such a rainy day.

Posted by Ched

Wohooo~

Arini ujan ja memanjang.. Best woo kalo bleh tido for a whole day.
Tp tghari td semplos da kacau tdo nyenyak aku dah..tambah fairus plak 
call aku ajak kua secara paksaan plak tu. Nasib baik aku baik....
so aku x marah la.. huhu

Celik2 ja mata td trus tgk lappy n bukak email.. Dah jadi rutin harian
utk check email ari2.. Dlm email aku byk sgt private things and kalo 
kena hack, abeh la aku.. Aku mention kt sini pon sbb smlm aku gtau
kat naqib email aku ni mcm2 account ada. Including some of password..
Anda2 sekalian pon, kalau bleh jgn la sesuka hati x log out lps masuk email 
ye. satu pesanan ringkas disini. ;)

Td aku kua kjap ja ngn fairus g cari charger iphone. Then tgh dlm jem,
dia p langgar bontot keta depan plak. haihhhh! Hyundai Accent kot..
ada la crack sket kt bumper blkg keta tu, tp kat keta lancer fairus abeh
bumper depan. kurang² 4 5 ratus gak la nk repair tu..


               
                                        mcm ni ler rupanya.. ;)

Adeh,sbnarnya aku nk story pasal bnda lain..
nevermind la, next post ya adik2.. 
mood pon x brapa ada sgt ni. 
saja nk tmbh bilangan post yg ada. sbb tu tulis jgk and at least
da tua2 nnt bleh la baca2 balik apa aku tulis skrg ni.. hehe..
chill~


Share  
This entry was posted on Sunday, March 20, 2011 at 7:40 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment