Coretan sebelum bahtera mimpi.

Posted by Ched

             


                                      wehuu~
             ♫ ♪ pagi yang gelap kini sudah terang ♪ ♫
          ♪ ♫ di villa indah ini pernah menjadi saksi ♪ ♫
         ♪ ♫ satu mercu tandaaaaa~ cinta yang setia ♪ ♫
  ♪ ♫ sambutlah tanganku kawan aku sedang bermimpi ♪ ♫

tu antara lagu yg diputarkan dalam bilik karoke td.. hehe
sian naqib n fizi sbb aku x ajak diorg, x plan pon.. sory ler..
aku p nyanyi ngn zahid n faris td.. mmg habis la sora wlupun sejam
jer layan td.. suma lagu nak tarik kaw kaw ja.. adeh..
lps mkan terus p lepak kat ss14 pekena nasi lemak n otak2..
tu dah mcm jd tempat rasmi p mkn dah.. kerap sgt duk p.. haihh~

ok, tu bnda yg mlm td.. siang td plak ada gak yg aku nk cita.
2 ari lepas aku duk usha2 kat lowyat forum dlm tenet, aku duk usha
kat job list. saja la nk tgk part time job then nmpk la offer satu part
time job ni kat Aman Suria dkt dgn LRT kelana jaya. 10km dr UM.
Sejam RM15 wohhh!! best2.. time plak flexible, ikut suka bpa jam pon
nak keja weekdays.. mmg masyuk sgt la ngn aku.. keja pon sng je,
update2 database barang apa tah dlm kmputer..tu ja pon..
aku pon mntk la nk keja then bos tu suh aku g interview smlm
kul 11pg.

Aku plak tdo lmbt lebih kurang 5pg, mmg aku bgn kul 11pg la smlm.
aku anta msg kt org tu aku ada hal, x sempat pegi.. so dia suh dtg kul 3ptg.
pastu dlm 2.30 tu aku betolak la p sana, dah nk dkt pkul 3 baru nk smpai
tp x jmpa plak Aman Suria kt mna. aku pon call la no asisstant dia bg tu
nk tnya jln, dia pon tatau.. haiya.. 5 mnit kmudian, dia anta msg kat aku

" my boss gone out already, i think u don't have to come here today"

hadoi...pasrah aku.. penat2 dah aku cari jalan.. ego pny pasal,
aku letak tepi la keja tu.. baru igt nk merasa sejam rm15.. fuhh..
bleh la nk amek dslr kalo bleh keja situ.. hehehe...

tu je la crita utk smlm. esk ada rehearsel Puisi sempena Malam2 Juara.
kul 10pg.. harapan, boleh bgn awal. ;)
masa utk melayari bahtera mimpi.
adios.


*mata tgh merah sbb pkai contact lens masuk habuk. sakit woo..

Share  
This entry was posted on Thursday, March 17, 2011 at 3:33 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment