no more sorrow.

Posted by Ched

ok, dah baca kan title entry ni. :) :) :)
kalo baca kat blog aku mesti rasa mcm suram ja kan
tak ada yg best pon.. Suma nk tulis bajet emo~
tidak!! itu bukan aku.. aku periang orangnya.. Tgk luar mmg nmpk
siyes ja (mgkin kot) tp dlm ati ada roller coaster ngn karoke box..
tu yg ceria tu.. muahaha!

ok,stop with dat nonsense.
From now on, aku xnak dah rasa emo2.. mgkin keadaan sekeliling yg
buat aku rasa mcm aku ni emo, walhal aku bahagia je disampingny~
And one more thing, aku xnak dah letak gambar kanak2 ribena lg dlm blog
aku. Sbb? bila aku tgk gmbar2 diorg, rasa nk anak tu membuak-buak..haihh~
aku muda lg la.. 20an.. nnt2 la ok aku pk pasal anak.. duit poket pon
kdg2 pau ayh lg.. keke

Td kn...pg td... aku x pegi kelas~
ni gara2 duk main game tap-tap dlm iphone ni la. game tekan2 tu..hadoi..
3-5pg aku bantai main game tu. da addicted dah.. dah kelas kul 9 pg,
kul 10 baru aku bgn..mmg ter'skip' ler kelas yg dikasihi tu.. dah byk kali
dah aku ter'skip' kelas tu.. risau uhhhh kena ban~

tp kn...ptg td...aku p klinik~
klinik dkt pj... sbb apa aku x pegi klinik dlm UM ni jer kan?
sbb.... aku beli  MC~
muahaha... jahat jgk aku ni.. tpaksa wooo, risau kena ban..
so tpaksa la cari alasan.. beli kt klinik mna? kenot gtau la..
rahsia kerajaan.. :p

Sbnrnya ni aku baru bgn dr tido.. nikmat kan tido lps mghrib..
2 ari lps pnya x tido satu ari tu pon aku x qada lg.. haihh..
patut la badan aku letih lesu dua ari ni.. esk pg ada kelas calculus..
harap2 leh bgn awal n pegi..
lg pon exam lg 48 ari je lg.. start 25 april abeh 9 may..
and this sem aku amek 6 subjek, tp kan..... 4 paper je
yg masuk final.. 25,28,29 april then 9 may.. woot woot!
x mcm last sem, jadual paper mcm haremmmm~
7 paper within 5 days.. gila ka apa.... haha

orait, harapan termakbul.. bila mood rasa ceria, nk tulis
blog pon rasa best.. mcm2 idea dtg.. so ceria2 slalu
dan slamat beramal~ *wink wink!
                -senyum-


















*sory to her.. esk dia exam, tp arini ni aku buat hal.. :(

Share  
This entry was posted on Wednesday, March 16, 2011 at 12:07 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment