Duo.

Posted by Ched

Rasanya aku nak buat sedikit perubahan berkaitan penulisan aku ni. Tapi nanti² la aku cuba ubah. Untuk arini, aku nak cita sket blog² yang aku suka baca. Ni yang aku sendiri pon x kenal. Just sbb cara owner tu menulis yang buat aku sedikit tertarik. Try la pegi kt blog ni MENAEP .

Aku tak kenal pon la owner dia and baru jmpa blog ni time aku search google nak cari benda alah apa tah, da lupa pon. Tiba² bole tersesat nak klik kt link blog ni. Cerita dia suma aku rasa best. Cuba ar singgah..

Satu lagi ni aku jumpa time tgh cari fon dekat forum lowyat, duk tengah best cari fon aku jmp la satu mamat ni dia ada jual fon tp ayat dia tu mcm kurang sopan sket la. Aku pon jd x hingin nak usha lebih². Pastu kat bwh post dia tu, ada tag link blog dia. Tak tahu pon la mamat cina ni nama apa tp formally known as Unfunny Joker .. mamat ni minat pasal keta and at the same time kalau dia duk membebel kat blog dia tu ayat dia mcm best ja.. So aku pon tertarik nak baca semua entry yg ada..

.................................................................................

Oke, 2nd part of this entry. Dats y tajuk entri kali ni Duo.. ngee~

Aku just nk crita apa yg terjadi arini dan mungkin esk atau lusa dan juga sewaktu dgnya.
Td mcm biasa, bgn sgt lewat. Pkul 2pm. wuhuu~ Semlm main Typing Maniac kat fb tu la sbb nak pecah rekod si Black Syaza tu.. Pulun sgt aku main smpai terlajak byk level dah.. and at last, i managed to get in 1st place. wuhuuu lg~

Da bgn aku kalut buat asgnmnt kalkulus yg spatutnya anta smlm...haih.. suka sgh aku wat keja last minute.. pastu ptg aku g mid dgn Apple aku. Best td aku main kat arked. rasa puas setelah lama tidak berhempas pulas tekan² benda alah tu. Sblm tu aku p mkn dlu kat fudkod bawah dkt dgn Dunkin Donut tu. Kat situ slalunya tmpat mkn utk staff².. tp NASI KUKUS kt situ mmg terbaek! Mantap! Menggoda dan mcm² lg lah! Kalo x caya pegi la mkn kt situ.. harga pon affordable laa.. rm4.50.. air barli ais.. peberet aku ler tu.. :)
ni ha aku ada snap picture tp x best sgt nmpk tp tp tp tp, dun judge a book by its cover~ hahah.. try dulu mkn then u'll noe it later how scrumptious it is! dah rasa pasti nk lg.. pegi lerrrr mencoba..







Ok,done with nasi kukus. Lps aku balik je syakir (geng skali exco mpmum) text aku tanya x turun ke kat dewan kolej. Baru aku tau td ada roadshow mpmum kat 1st kolej. Mlsnya aku nak turun. So aku pon x turun. heee.. Pastu syakir tny nak x join roadshow lg ke kolej 5. Aku pon merajinkn diri pegi. Saja ja nak tgk cmna roadshow tu bejalan. Ni la hasil yang aku dpt tgkap guna Nokia N8.

 

Da abes dgn roadshow tu, aku pon balik la godek² fb n blog ni. Niat nak abeskan 2 repot and 1 esemen mlm ni jgk. Tak kira apa jadi pon aku tetap nak siapkn sblm esk! chaiyok!

Oteh, itu saja..
daaa~

Share  
This entry was posted on Friday, April 8, 2011 at 12:40 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 comments

sudah di usha blog MENAEP tu, mmg best!!

April 8, 2011 at 9:20 AM

da abeh baca lom suma entri? ahaha

April 8, 2011 at 3:06 PM

so lets check it out yo! arha~

April 8, 2011 at 3:16 PM

bile nk minat blog SM nih. :)

Update selepas balik dr P. Bidong. :)

http://shairazisaidin.blogspot.com/2011/04/planet-bidong-movie-part-1.html

April 9, 2011 at 12:47 AM
Anonymous  

huhu.. nape nasi tu mcm xsedap je? =p

April 9, 2011 at 2:28 PM

sbb tu suh mkn dlu.. sedap wooo..;)

April 9, 2011 at 2:35 PM

xleh blah blog menaep tuh... dye keje ape?? hahaha..

April 9, 2011 at 6:05 PM

skrg journalist.
aku rasa la.. dia ada twitter. stalker la kat situ..

April 9, 2011 at 10:10 PM

Post a Comment