oh, kehidupan..

Posted by Ched

DIA : "lama x update blog"

AKU : "tadak masa.. sibuk macam2.."

-_-'

..................


Sekian lama tak TERupdate belog. rindu pulak rasa nak menulis..

selama duk bekerja nie mmg tak sempat aku nak curi masa nak berkarya. Malas sgt rasa. Dah masuk era bekerja ni baru la terasa waktu2 da abeh ofis hour sememangnya sgt bernilai..

Bulan ni sale aku tak memberangsangkan pon. average 2 3 ja sehari. kalo sebelum ni 4 5 sehari. mungkin sebab Bersih kot.

erk! ada kaitan.........?


semalam besday awek gua. Igt nak beli sumthin as a present but then everything went wrong bila duit gaji da TERguna lebih.. Bole blnja makan kat secret recipe je.. Sory my dear. Tgu gaji next month ok.

heee...

Sebulan stay kt rumah sewa, dah terasa komitmen2 yg makin memuncak. TERpaksa bayar ni la. bayar tu la. Bayar mcm2 lg la.. Then makan luar lagi. Nak harap dapur tu, dah berapa taun entah la tak penah berasap. Suma housemate aku jenis makan luar ari2.. Kopak jgk kdg2 duit aku ni.. Nasib baik la ada jgk kedai murah gila babeng kt kg baru tu.. Dah jd tempat rasmi aku la makan kat situ ptg2.. Bole jugak berjimat.. :D


Skrg ni tgh TERpikir nak jual moto aku tu.. nak angkat moto baru.. Tapi kena tanya otai dulu la. Kalau beliau kasi greenlight, selamat tinggal la kekasih biruku.. Jasamu amat banyak, tp gua perlukan lebih kelajuan..

Tak ada mood nak berceloteh panjang. Cukuplah sekadar memanaskan. Tapi yang penting, gua tak minat politik.

Sekian.

                                         kalau tuan hamba bijaksana, teka la di mana.... ahaks

Share  
This entry was posted on Tuesday, July 12, 2011 at 10:49 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

7 comments

sabaq la noh..all da best ya ^^..pic tu dkt klcc ka??

July 12, 2011 at 11:36 PM

sma laa..~~

July 13, 2011 at 12:12 AM

HUYYYOOOOO GEPREN CHED OUUUU!

July 13, 2011 at 11:57 AM

KLCC?

July 13, 2011 at 4:54 PM

waa..terer2 .. btul ler tu klcc.. :)

July 13, 2011 at 9:13 PM

life is like that dik...keje..duit..keje..duit...all da' best!

July 14, 2011 at 11:15 PM

keep waiting for your next post...

July 20, 2011 at 2:09 AM

Post a Comment