Oh senyuman. :)

Posted by Ched

last week pergi mimtak borang utk tangguh sem, tapi tak dapat. Tapi takpa lah, alang-alang dah dkt sebulan lebih tak pergi kelas ni harap2 nnt dpt lah call dr dean

"sy bg kamu cuti rehat 3 sem.."

harapan... hihihi...

Kalau tak dapat call, maknanya exam maybe still bole jawap.
jadi aku akan jawap dengan penuh senyuman without feel any stress sprti sem-sem lalu. :)

Aku suka dengan kehidupan aku sekarang.
tak ada apa-apa jaminan pon utk masa depan, tapi dengan usaha pasti akan membuahkan hasil.

"tak ada kejayaan di dunia ni, tapi pencapaian. Kejayaan hanya di akhirat nanti,di dunia kita hanya akan mencapai ke arah lebih baik atau sebaliknya."

Share  
This entry was posted on Thursday, May 17, 2012 at 2:56 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 comments

nk bg :-) utk ched. all da best. will support u, bro;p

May 17, 2012 at 11:22 PM

kadang2 rasa blog ni sepi, kadang2 rasa tuan blog sendiri2, tapi yang pasti u got an awesome character..all d best!

May 25, 2012 at 11:56 AM

usaha tangga kejayaan.. :)

June 6, 2012 at 11:42 AM

do ur best !!! :D

June 25, 2012 at 6:44 PM

all the best!

by the way, saya datang sini nak promot zine sayapatah #2 saya yg haritu tu da event (projek sayapatah 2). baru print. dah boleh kalau nak trade / beli. boleh promokan? haha thanks. info ada kat blog (aziluzdanhidupnya(dot)blogspot(dot)com. thanks. hoho.
sorry saya mengada. jangan lempang saya.

August 2, 2012 at 12:37 AM

Post a Comment