The Old Me.

Posted by Ched

I miss damn much to her! But she is no longer here. I used to write a diary when i was in MRSM Beseri when i was in form 4. i stopped write down diary after wrote about half of the book. This is some of the words i wrote when i was missed her too much.

Aku hilang
dalam kegelapan siang
mencari sinar yang tersembunyi
Aku jatuh
dalam renangan air mata
mencari kehidupan yang sejati
Aku lelah
dalam meniti ranjau keegoan
mencari kenangan bersulamkan dosa
Aku gembira
dalam kesedihan jiwa
mencari tawa ria yang telah terkubur

Tiada lain selain aku
menemani jiwa bertemankan sepi

Aku...
Bersama kasih yang terlerai
Mencari arah dalam kesesatan
Mencari bayangan dalam kehidupan
Mencari tawa dalam tangisan
Meratapi keindahan dalam kenangan

Namun,
kehidupan adalah bernyawa
nyawa yang harus diteruskan
bersama siang mengiringi malam
akan ku pastikan,
DOAKU sentiasa bersamamu.




i love u mom..
3.35pm, Sunday 22nd July 2007
919102120824

Share  
This entry was posted on Tuesday, February 1, 2011 at 3:19 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comments

praying is the best medicine....

August 16, 2011 at 11:30 AM

Post a Comment