Yeay! Semangat Dah Datang

Posted by Ched


Nmpk bersemngat ja kn title post aku kali ni.. mmg pon, aku dah bersemangat dah rasa nk
study skrg ni. Walaupun rasanya dah lmbt, tp better than never rite.. Tido pn rasanya dah
kembali stabil, aku dah mampu tido awal n bgn awal. Kiranya mgu ni aku dah cuba nk
synchronise balik kitaran tido aku neh. mmg sem ni n sem lepas plg awal aku tido kul 2 and
dah bleh masuk kategori insomnia dah. Mybe sbb tu kot aku slalu ada masalah kesihatan.
Tp arini aku lgsng x makan nasi lg. lapaq~ waiting for naqib abeh training boria then nk ajak
dia p mkn kat fourth. Sorg tu kemaruk nk jmpa jgk2.. haihh.. hehe..

one more thing, aku dah x berminat dah dgn lab experiment skrg ni. group member 3 org,
aku,amy n shareen. everything juz fine actually, tp aku xleh nk join sekepala ngn diorg.
setiap kali p masuk lab ja, dah mcm kayu aku duk usha diorg wat experiment..
Salah aku jgk kot, x pndai nk bergaul dgn org.. Sem lepas lab partner aku nasha, best
jgk la wat experiment ngn dia. at least dia byk ckp jgk n duk blur jgk psal experiment.
amy n shareen susah jgk nk nmpk diorg blur, suma bleh ja buat. so aku tgk ja la diorg buat..
aku x ksah pon tulis kt sini psal ni, bukan ada org nk usha sgt pon blog aku.. hakhak!

*nk study analog. test khamis ni.

Share  
This entry was posted on Tuesday, March 1, 2011 at 11:54 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment