Facebook jahat.

Posted by Ched



Masuk ni dah 2 kali dah facebook dengki dengan aku. Mentang² la fren aku ramai.. Bule dengan selamba dekkkk ja dia tak bagi aku add friend dah. 14 hari plak tu..Haihh.. hangin ni.. Dia tak tau ke hobi aku suka add² manusia dalam malaysia ni..


Dah 3 ari aku x bule add.. jahat kan facebook ni.. slalunya aku add pon kt pmpn je. yg aku usha cun² sket, aku add la.. Tapi aku x lah se'pervert' yg disangka. Tolong ya kawan² jgn salah tafsir. Aku add pon yg dkt suggestion tepi blah kanan tu ja. Slalu sgt suggest kt aku, aku pon rajin je la klik button add tu..


Ya,aku ada awek dah. Da tu x boleh nak add fren pmpn lg? fatwa mna tu?
standard la laki kan suka usha benda² cantik. Yang pmpn pon, kalo letak profile picture tu siap edit² kasi cun habis..haa,padan la cek add hampa... cek ni hanya laki biasa yg suka tgk keindahan ciptaan tuhan~ huhu.. Setakat ni, pandangan aku tu slalunya melekat kat mata ja.. x smpai ke hati pon. Nama pon dah ada kn..:)


Bapak! fren seribu! fren 2 ribu! fren 5 ribu!
Hari² berubah bilangan fren aku ni. Mgkin ada yg remove aku, ada yg deactivate fb n mgkin ada org yg accept fren request aku. 3 ni ja yg possible utk berlaku. Fren aku skrg ni 3250. Ah, lantak la nak ckp aku apa pon. Facebook aku, aku sendiri daftar guna akaun aku. Nama aku.. Suka ati aku la nak add ramai mana pon.. Pelik jgk kdg2 ada yg x puas hati dgn org yg ada byk fren dlm fb tu. Biar je la.. x kacau idup sesapa pon.. Aku add ramai mna pon sbrnya byk la jgk kebaikan.. Pndai² la google sendiri apa kebaikan yg dpt. mls nk tulis byk2.. wee~


Satu lg, aku ada mention aku slalu add pmpn ja..
Dude, babe, or whatever la..... listen here.. Takkan aku nak add laki kot.. kalo aku add laki pon, aku akan make sure dulu aku kenal laki tu. Bg aku la, mcm loser bila aku add laki yg aku lgsg x knal. kalo pmpn bole diterima akal lg.. Dah mcm gay dah nmpk bila laki add laki.. euwww! oh tidak.. im a straight boy, not homo or even bisek. take note ye dear fellas..


Behave!
wahaaa.. Sebelum ni aku x la control sgt.. Main hembus ja apa aku nk lepas kt status fb tu. Tapi mutakhir ni, ramai la plak kan kazen² aku, makcik², sedara mara aku cikgu/lecturer and even my dad dah ada fb.. Suma add aku jd fren lg.. Ouch man! takkan nak ignore kot.. aku kan manusia prihatin lg penuh kasih sayang.. -_-'
So from that moment, terpaksa la aku tapis dulu sebelum menghembus status aku tu.. Sebab tu tiada caci maki atau bahan lucah melekat kt situ. weee..


Ah,lagha..
ni la penangan facebook yang paling kuat skali.. sungguh tak disangka.. Dah mcm rutin harian dah hari2 kena bukak fb. Sama la mcm anda yg baca ni pon kan. jgn nak menipu,tuhan maah~ :p aku igt nak deactivate fb tu smpai la abeh exam final. Tapi rasa mcm tak bole sbb bgs jgk ada fb ni. Ada maklumat2 penting slalunya share kt sini ja. Tambah2 dlm group fb tu.. So aku amek keputusan x jd deactivate! ha, syok la tu aku x deactivate.. muahaha!




So kawan², jgn kita taksub dgn fb ok.
jom study!




da potong rambut kasi pendek td.. wehuu!

Share  
This entry was posted on Wednesday, April 13, 2011 at 9:42 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

13 comments

haha agree!!! sekarang ni family2 dah bnyk ade FB, so careful sket status tuh..

April 13, 2011 at 11:08 PM
This comment has been removed by the author.
April 13, 2011 at 11:08 PM
This comment has been removed by the author.
April 13, 2011 at 11:09 PM
Anonymous  

hahah . nice entry . suke bace . :D

April 13, 2011 at 11:54 PM

apa? facebook? benda apa tu? aku tak pernah tahu pun =='

ok3. aku tipu. samalah, bila mak aku on9 fb, dia stalk profile aku dulu. so, mmg kena behave. ok, mak aku sayang aku tu.

April 14, 2011 at 1:14 AM

rasanya ayh aku x ada blog kot..hahaha

April 14, 2011 at 1:36 AM

ramai gila. aku dekat fb ada 407 je

April 14, 2011 at 8:39 PM

hehe..tapi saya baru je deactivate fb saya tadi..hehe..harap dapat bertahan sampai final..tapi blog will never b deactivated...coz i love blogging..hehehe~~

April 15, 2011 at 5:28 PM

bestnya kalo ada kekuatan nk deactivate fb ni.. hhehe

April 15, 2011 at 7:32 PM

is that YOU? eeuuuwww!

April 16, 2011 at 3:46 AM

fyna pown da kurang ngn fb nih.
;)

April 17, 2011 at 12:37 AM

alamak, ched x penah bkurang pon..ari2 maintain ja penggunaan..adoi.. kena ubah tabiat ni..

April 17, 2011 at 12:49 AM

saya dah deactivate! nak dekat sebulan dah, fuhh terasa aman dunia :D

April 17, 2011 at 12:53 PM

Post a Comment