The time has come.

Posted by Ched



"Kreukk kreukk, kreuk kreukkk"

Demmit~
Dengar tak tu? best woo garu-garu hidung aku nih..tapi kalau nk dengar camtu kena abes ekstrem la buat.. Hahaha.. bunyi nak teruk ja.. orait, kembali kepada topik asal.. Aku gatal hidung la lately. Selalu sangat aku asyik garu-garu ja hidung aku yang ala-ala brad pitt ni. haihh.. mungkin sebab nak exam kot.. erk,kaitan?

oke, yg ats ni bukan berkaitan dengan tajuk ya. Just nak bgtau yg idung aku ni makin menggatal mengalahkan mata aku yang sememangnya gatal dan lagi bertambah gatal pabila melihat wanita. weee~ erghh! demmit again.. slalu lari topik. Sbnrnya lg seminggu ja nak final exam. Mybe for those yang tgh study kt u mmg dah tahu pon la yang sekarang ni musim study week.

But this is not sumthin i wanna show u guys.. Bukan musim study week.. tapi musim movies marathon which merely to kill the times. i just watched 3 movies in one shot. Adoi.. Dah gelong kepala aku.. Sebelum ni tak la pulak aku terasa nak tengok movie. Tp bila dah dekat nak exam ni la rasa nak tgk movie meluak-luak. Tambah plak tenet kat sini mcm peluru.. Just took around 10 minutes nak download movie and dats another reason sbb apa aku mls nak study.. haihhh lg.. now im blaming the internet speed.. hehe.

ni ha satu lg, ada magic sket.. cuba tekan F13..
tiba2.. haha.. :p

*tgh garu idung lg ni..adeh..

Share  
This entry was posted on Sunday, April 17, 2011 at 1:53 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 comments

hahahaa.. kau ni kelakar je. cabut lah hidung kau tu, senang. best la kau dapat line laju kan. weii, pi study la kau.

April 17, 2011 at 2:11 AM

its time to sleeppppppp ;D

April 17, 2011 at 3:14 AM

tido2.. tutup lppy tuu

April 17, 2011 at 3:17 AM

Yaaa Tuhan, same with me laaa. Nak dekat exam tu la, rasa nak tgk movie tu meluak2, satu tak cukup, dua pun tak, sanggup tggu download yang baru. :(

April 17, 2011 at 3:48 AM

haha, tuh hidung tuh nak sroh ngadap buku la plak!

April 17, 2011 at 11:35 AM

setadi jangan tak setadi

April 18, 2011 at 2:04 AM

mmg tension klu nk dekat abis sem ni..

April 20, 2011 at 10:16 AM

weh...gatal hidung sbb resdungla...aish...xpon h allergic habuk kot..ni mesti meja stdy hg penuh ngn habuk..isk3...

Tp betoila wei...aku time stdy dolu2 pn cm hg jgk..stdy week je pakat dok layan movie bagai..spi xtdoqla dok tgk korean movie(berepisod2)..xphm betoi...mjuq grad dgn jayanye..hee~

April 20, 2011 at 5:00 PM

haha.. resdung da buang dah.. org tua2 ckp gatal idung sbb semut gigit.. keke

April 20, 2011 at 5:02 PM

wah..hidung pon spi semut gigit??isk3...pelik2...slalu org kta taik hidung masin..cm hg ni lain plak kesnye...wee~

April 20, 2011 at 5:19 PM

Post a Comment