Chat@15 astro.

Posted by Ched

Sedang aku menunggu kat depan oldtown kat dalam times square tu, then aku nampak la kelibat sorang pmpuan ni dengan selendang dia. Lambai tangan kat aku sambil kipas2 muka, aku igtkan bajet artis rupanya tgh panas sbb tergesa-gesa kononnya taknak bagi aku tgu lama. Dah boleh agak pmpn ni lg besar n tgi dari aku. Mungkin aku tak cukup tngi, tp bukan pendek ok.

"hi basyeer! jumpa jgk kau akhirnya. Kecik je rupanya kau. Aku dengan Mun asyik pk je camne la kau ni.. tgi ke, besar ke.. tgk2 memang kecik jer.."

-_-'

Dia kata aku kecik...

Dengan muka control macho aku, aku pon ckp la "KECIK2 BARU COMEL..RAMAI ORANG BEKENAN..HEHEHE"

Tu la our 1st conversation face to face.

Ingat lagi tak chatting kat astro channel 15 tu? for those yang ada astro tu mungkin la tau.. Aku pon pakai astro kat rumah dulu, tp kejap ja. Sebab tak ramai pon yang duk usha tb..

Back to main topic, aku nak gtau pasal agenda aku semalam. 10 may 2011.
NAD, orang yang aku kenal dalam chatting kat astro tu la. Dulu aku kaki chat kat astro tu, sekali anta rm0.50 kot.. Tapi time tu maxis gelong rasanya, untuk 3 bulan msg aku FREE! anta la kat sapa pon.. Sebab tu la aku mampu chat kat situ. Kalo guna duit aku, say no la... haha..lucky me!

Time aku kenal Nad ni, rasanya form 1 kot.. ke form 2 tah.. x igt.. lupa lak nak soal siasat balik..hehe.. Dah lama sebenarnya kami keep in touch masing2. Dah plan dari dulu lagi one day kami akan jmpa jgk, So semalam kira hari yang bersejarah jgk la dpt kua dengan dia.

So lepas jmp dia kt dpn oldtown tu, a few minutes later FAIREE, PERUS and EZAD pon muncul.. 4 orang budak KEDAH and sorang pmpn budak KL. Selesai sesi ice breaking, terus heading to NEWAY KARAOKE. Kat tingkat 4 dlm ts tu.. Memang da sangap abeh la nak karok setelah sekian lama tak lepas gian nak asah bakat ni.. hehe..

RM20 EACH PERSON FOR 3 HOURS, INCLUSIVE MAKAN DAN MINUM. 50% DISKAUN UNTUK PELAJAR.

Tapi ezad and perus plak spoil tak bawak kad matrik. Aku pon dengan hati yang suci bg la kad pelajar matrikulasi pulau pinang aku bg kat ezad dengan harapan dpt half price. YUP! berjaya! hehehe.. Igtkan yg jaga kaunter tu skema sgt nak check betul2. So perus je la yg tak dapat diskaun tu.

Bila satu geng berkumpul, phm2 je la.. havoc abeh dalam bilik karok tu.. Mmg best la bole lps gian kt situ. 5 minit lepas masuk bilik tu,then MUN and FATIN dtg.. Mun ni pon aku dah kenal lama dah, melalui nad la.. dia yg introduce kat aku time kenal dulu. fatin ni aku tak kenal la pulak, tp open orangnya tak malu2 kucing.

Sesi karok memang best tp memeritkan. Musim panas kan skrg ni.. Tekak aku dah mcm kena vacuum dah asyik rasa kering ja. Pastu makanan plak sampai, tp air lmbt gila nak smpai.. Tak tau kaa perit truk dah tekak kami ni makan tadak ayaqq.. haihh..

Selesai sesi karok tu, kami pon jalan2 dlm ts tu.. Lps tu berpecah dengan geng pmpn.. Kami merangkap geng kedah p lepak kat bukit bintang usha2 bapok berkeliaran. Pastu p mcd beli air sprite and 7up. Dah habis, kami refill.. jimat kn.. hehee.. Lepas tu kami pon balik..

Aku x lrat sbnrnya semalam. Rasa letih lesu sgt mybe sbb tido aku mcm tak brapa nak betul lately. kadang2 aku tdo 2 3 jam je sehari. So aku kena optimize balik tido aku ni.. lps pkul 11 tutup lampu. huhu..

Itu je la yg berlaku untuk hari semalam. Best jgk bila membe2 aku dtg lepak kat sini dengan aku. Bole enjoy dengan membe mmg layan.. Walaupun bilik aku sempit dan panas, itu bukan mslh besar pon sbnrnya..Alrite,thats all..

Nanti aku update gambar2 plak sepanjang mgu ni.
adios.

Share  
This entry was posted on Wednesday, May 11, 2011 at 6:14 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

12 comments

sudah terbaca apa kes?

May 10, 2011 at 12:35 AM

kau pressure sangat gamaknya.

May 10, 2011 at 2:13 AM

sori bro..tepicit langsung tekomen..har har..

May 10, 2011 at 10:25 AM

haha, alamak , tertaip!, hehe!

May 10, 2011 at 12:54 PM

kalau dah terbace mcm mane nak undo?keh3

May 10, 2011 at 8:47 PM

nak komen jugak!

May 10, 2011 at 11:33 PM

Haha, pernah jugak chat kat cenel 15 tu. Wah, murah gak karoke situ, nak try lah. BEST ke tak?

May 11, 2011 at 9:52 PM

weyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy SHAZEAAAA! HEHE

May 11, 2011 at 10:18 PM

kau mmg blogger boy la siak. hak3
btw, thanks for mentioning our name!
*rating tu. zZzZZZzz

May 12, 2011 at 3:21 AM
Anonymous  

ched kem slm abu...aku rndu r dy.. hahahhahahaha

~ejad

May 12, 2011 at 3:22 AM

oih ubi ngn ezad.

aku tidoq blik naqib arini. xleh la nk bermanja ngn abu. hehe

May 12, 2011 at 3:25 AM
Anonymous  

haha...peri truja dok maktab aku ni.. sumanya antik.. plug nk cas lappy pon antik

~ejad

May 12, 2011 at 3:33 AM

Post a Comment