yang tertulis.

Posted by Ched



Boleh tahan lama tak update blog kat sini..... (ayat common utk blogger)
...

Kejap je rasanya dah nak masuk 3 bulan aku kerja dekat BSN. Diakui, mmg pressure bila bekerja dibahagian membuat sales! Cacian, hinaan, cercaan, makian, tohmahan malah ludahan tidak terkecuali menempek disetiap penjuru sudut muka pekerja macam aku ni. Tapi suasana yang kadang-kadang ceria mengubatkan kembali perasaan duka dan lara. Macam ni rupanya hidup sebagai pencari sales!

---

Tapi alhamdulillah, aku boleh jugak sesuaikan diri dekat tempat kerja ni walaupun utk seketika cuma. Pelajaran mesti diteruskan, kalau ikut hati nurani aku ni memang aku dah malas dah nak sambung study. 2 sem dah hancur.. haih..

bukan orang lain patut aku salahkan, but it was me the one who made the mistake. For whatever reason it is, this is the last chance for me to change.. *sigh

----

Dah nak raya dah.. banyak jugak duit aku guna tahun ni, Selalu tahun-tahun sebelum ni kalau shopping pon tak sampai seratus pon rasanya.. Tapi tahun ni banyak ratus jugak la aku beli barang.. Takpa la, once in a blue moon rite.. :D

Malas nak update banyak-banyak.. next time ok.

*Rasa rindu la pulak nak menulis cerita-cerita lama lagi.. 
   maybe after raya.. 


Share  
This entry was posted on Friday, August 26, 2011 at 12:10 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comments

thats a different between dunia keje & dunia study...honestly, klu sis..mmg nak kembali ke dunie sbg sorang student.....:-)

August 26, 2011 at 9:39 AM

good luck! :)

August 26, 2011 at 10:20 AM

gambaq tu gambaq , ada org pegang bahu . cecewahhh haha .

p/s: stai org kl lening , memang lah spend duet more than hundred . maw branded semua

August 28, 2011 at 3:03 PM

Post a Comment